Magyarországon az új Suzuki Swift Sport – beültünk a lakossági sportautóba
A japán gyártó kis méregzsákja könnyebb, feszesebb és gyorsabb lett az elődjénél. A Balatontól nem messze sikerült üléspróbát vennünk az új Swift Sportban.
A japán gyártó kis méregzsákja könnyebb, feszesebb és gyorsabb lett az elődjénél. A Balatontól nem messze sikerült üléspróbát vennünk az új Swift Sportban.
A teljesen új gigantikus modellel a német gyártó már a Bentleyvel focizhat egy ligában. Méret és ár tekintetben egyaránt.
A Suzuki a Frankfurti Autószalonon rántotta le a leplet a nemrégiben megújult Swift sportos változatáról.
A Frankfurti Autószalonon jelentették be, mely autók kerültek bele abba a mezőnybe, amelyből 2018 elején derül majd ki, melyikük lehet a világ legjobb autója.
Ez a Bentley nemcsak elegáns vonalvezetésével és nagy teljesítményével, hanem praktikusságával is felhívja magára a figyelmet.
A stuttgarti csillagos márka ma este végre fellebbentette a fátylat a sokak által várva várt AMG Project One-ról. Ami 0-200-as gyorsulásban simán veri a Chiront.
A kék ovális emblémás gyártó fellebbentette a fátylat az európai piacra fejlesztett új Mustangról.
A BMW Individual részlege most 25 éves és ennek kapcsán akartak valami elég lenyűgözőt alkotni. Mondhatjuk, hogy sikerült.
Ezzel a német járgánnyal rengeteg holmit el lehet vinni, ráadásul igen gyorsan. Sőt, takarékosan.
A bajor gyártó hamarosan felfedi, hogy milyen lesz az i3-as villanyautó nagytestvére.
Úgy tűnik, hogy menő autó-design fronton mostanság már a koreai gyártókkal is számolnunk kell.
Az elektromos autózás egyik nagy előnye többek között az, hogy nem csak a hatalmas autókonszernek tudják megengedni maguknak a technológiát. Így aztán ilyen egyedi kis csodabogarak is ellephetnék az utakat.
A cég európai főnöke, Jean Christophe Kugler szerint minden technológia a rendelkezésükre áll ahhoz, hogy elektromos autóval lépjenek a piacra.
A Turbometal Motorblog Tesla-filmje nagyot megy nemzetközi szinten is.
De Niro és egy Ferrari együtt, annak azért van hangulata.
Száraz úton, autópályán legyen kisebb a gördülési ellenállás, míg hóban éppen, hogy nagy tapadás kellene.
Ebbe a kocsiba egy komplett család és még a csomagok is simán beférnek, miközben a motorháztető alatt közel félezer lóerő tombol.
A Renaultéhoz hasonló koncepciót eddig még egyetlen más gyártónál sem láthattunk.
A Frankfurti Autószalonon mutatták be a Mercedes S 560e-t, ami az akkumulátornak köszönhetően alig két litert fogyaszt 100 km-en.